Ruční ovládání JP Systém – provozní brzda (vlevo na sloupku volantu, bez aretace)

Jedná se o montáž samostatné brzdy. Ovládání páky je možné levou, případně pravou rukou (dle přání a schopností řidiče).
Ovládací páka je umístněná pod volantem (montáží ručního ovládání provozní brzdy pod volant, je polohování volantu zablokované).
Ovládání maximálně respektuje interiér vozu a má nulové nebo minimální nároky na úpravu přístrojové desky.

Stlačením páky směrem k pedálům brzdíme.

Ruční ovládání provozní brzdy je navrženo s ohledem na maximální jednoduchost a materiálovou stálost provedení (pomocí pevných pák), což zajišťuje dlouhodobou stabilitu nastavení a bezporuchový provoz.

– Zařízení je přimontováno ke konzoli nosníku řízení vozu.
– Přenos ovládacích sil je uskutečňován pomocí pevných pák. 
– Při maximálním zabrzdění je vždy zajištěna dostatečná vzdálenost mezi ovládací pákou a přístrojovou
   deskou.
– Ovladatelnost vozu standardním způsobem zdravou osobou je neustále plně zachována.
– Ovládání je vhodné do vozů s automatickou i klasickou převodovkou.

Systém konstrukce a výroby firmy Jan Píbal – JP SERVIS úspěšně prověřované a stále zdokonalované v praxi již od roku 1998.

Soubory ke stažení:

pros-riz-jps-pbvol-01.pdf