Jedná se o montáž samostatné brzdy. Ovládání páky je možné pravou rukou. Ovládací páka, je umístněná těsně vedle tunelu vozu čímž ve voze nezabírá téměř žádné místo. Toto ovládání maximálně respektuje interiér vozu a má nulové nároky na úpravu přístrojové desky.
Brzdíme přitlačením páky směrem k přístrojové desce. Při uvolnění ovládací páky se sama vrátí do neutrální polohy.
Provozní brzda je navržena s ohledem na maximální materiálovou stálost provedení (pomocí pevných pák), což zajišťuje dlouhodobou stabilitu nastavení a bezporuchový provoz.
– Provozní brzda má úplnou aretaci brzdy (aretace smí být využita pouze k zajištění krátkodobého stání, ale nesmí být použita jako parkovací brzda!). – Přenos ovládacích sil je uskutečňován pomocí pevných pák. – Při maximálním zabrzdění je vždy zajištěna dostatečná vzdálenost mezi ovládací pákou a přístrojovou deskou. – Ovladatelnost vozu standardním způsobem zdravou osobou je neustále plně zachována. – Ovládání je vhodné do vozů s automatickou i klasickou převodovkou.
Systém konstrukce a výroby firmy Jan Píbal – JP SERVIS úspěšně prověřované a stále zdokonalované v praxi již od roku 1998.