Ruční ovládání JP Systém – provozní brzda (vpravo u tunelu, s aretací)

Jedná se o montáž samostatné brzdy. Ovládání páky je možné pravou rukou.
Ovládací páka, je umístněná těsně vedle tunelu vozu čímž ve voze nezabírá téměř žádné místo.
Toto ovládání maximálně respektuje interiér vozu a má nulové nároky na úpravu přístrojové desky.

Brzdíme přitlačením páky směrem k přístrojové desce. Při uvolnění ovládací páky se sama vrátí do neutrální polohy.

Provozní brzda je navržena s ohledem na maximální materiálovou stálost provedení (pomocí pevných pák), což zajišťuje dlouhodobou stabilitu nastavení a bezporuchový provoz.

– Provozní brzda má úplnou aretaci brzdy (aretace smí být využita pouze k zajištění krátkodobého stání,
   ale nesmí být použita jako parkovací brzda!).
– Přenos ovládacích sil je uskutečňován pomocí pevných pák.
– Při maximálním zabrzdění je vždy zajištěna dostatečná vzdálenost mezi ovládací pákou a přístrojovou
   deskou.
– Ovladatelnost vozu standardním způsobem zdravou osobou je neustále plně zachována.
– Ovládání je vhodné do vozů s automatickou i klasickou převodovkou.

Systém konstrukce a výroby firmy Jan Píbal – JP SERVIS úspěšně prověřované a stále zdokonalované v praxi již od roku 1998.

Soubory ke stažení:

pros-riz-jps-pbtun-01.pdf